torsdag 27. januar 2011

Hei!
Nå sitter jeg på arbeidsrommet og skal gjøre media.. Vi fikk oppgavene for ett par uker siden, og enda har jeg ikke klart å gjort meg ferdig med de. Innleveringsfristen er til søndagen og jeg har kun gjort en halv oppgave ;/
Nå har vi om Mediemonopol og mangfold,  der vi skal drøfte forholdet mellom demokrati, sensur og ytringsfrihet, og hvordan ulike medier i Norge spilte avgjørende hendelser i landets historie, hvordan betydning eierskap forholdet hadde for den demokratiske funksjonen i media osv.
Kan ikke si jeg skjønner så mye av disse oppgavene.. ;(
Noen som har noe innspill til hva jeg kan svare på disse oppgavene??
Det hadde jeg satt stor pris på :-D

XOXO
- Line

3 kommentarer:

  1. Hei, jeg har ingen innspill..

    SvarSlett
  2. Det er tenkeoppgaver, Line. Tenke sjæl. Det er nødvendig at du gjør deg opp dine egne tanker om hvor grensene for ytringsfrihet bør gå, og hva du meiner må til for at et samfunn skal være demokratisk. Så viktige som ulike medier er i samfunnet, må du ha din egen oppfatning og kunne forklare den til andre.

    SvarSlett